تور ترکیه ۹۵

آمار مطالب

کل مطالب : 15
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 10
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 29
بازدید سال : 65
بازدید کلی : 10184

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب جالب و آدرس sabori123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات

تور ترکیه ۹۵

اگر به دنبال سفر به ترکیه هستید و می خواهید اطلاعات دقیق درباره تور ترکیه ۹۵ کسب نمایید پیشنهاد می کنیم این بخش را با دقت مطالعه نمایید.در ضمن توجه کنید که اطلاعات وارد شده تنها جهت کسب آگاهی بیشتر شما بوده و در نهایت شما مسئول انتخاب هر نوع تور مسافرتی هستیدو ما در این مورد هیچگونه مسئولیتی نداریم و تنها در جهت اطلاعت رسانی و راحیت یافتن اطلاعات جامعی در باره تورهای سال آینده این اطلاعات را برایتان در این مکان قرار داده ایم.

ترکیه یکی از زیبا ترین کشورهای همسایه محسوب می شود . موقعیت جغرافیایی ویژه ای که این کشور در ان واقع شده است باعث گردیده تا در میان منطقه و حتی جهان از اهمیت بالاییبر خوردار باشد. بخش از خاک کشور ترکیه در آسیا و بخشی دیگر نیز در اروپا قرار دارد و کشورهایی از آسیا و اروپا در همسایگی این سرزمین زیبا قرار گرفته اند از جمله ایران که به عنوان همسایی آسیایی ان محسوب می شود.

 

تور ترکیه

در ایران در طول سال و در ایام مختلف شاهد هستیم که تور ترکیه همیشه از رونق خاصی برخوردار بوده و مردم علاقه زیادی به تور گردشگری این کشور دارند.شاید شما هم بدتان نیاید برای یک بار هم که شده به این کشور یبا سفر نمایید و از جاذبه های توریستی آن دیدن کنید.معمولا به دلیل همجواری با ایران و نزدیک بودن مسافت قیمت تور ترکیه نسبت به دیگر تورهای خارجی به صرفه تر است و. شاید یکی از دلایل استقبال بیش از حد مردم از این تور همین باشد.البته یکی دیگر از دلایل استقبال از ترکیه این است کهتور لحظه آخری برای این کشور بسیار زیاد است و همانطور که می دانید در تور های اینچنینی معمولا از ۱۰% تا حتی ۶۰% نیز تخفیف شامل حال مشتریان می شود.

ترکیه شهر های دیدنی زیادی دارد که شاید مهمترین و توریستی ترین انها عبارتند از :
آنتالیا
استانبول
آنکارا
کوش اداسی
مارماریس
ازمیر
بدروم
آلانیا

تور ترکیه

در این بخش می توانید اطلاعات کاملی درباره انواع تور ترکیه ۹۵ از آژانس های مختلف را مشاهده نمایید. دقت کنید که مجموعه توریسم تور به هیچ وجه هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات مندرج شده ندارد و تنها جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان این اطلاعات را گرد آوری و در سایت قرار داده است.پس دقت کنید زمانی که می خواهید تور مسافرتی خود را انتخاب کنید حتما انچیزی که آزانس های مسافرتی به صورت شفاهی به شما می گویند در قرار داد به صورت کتبی نیز ذکر شود.تجربه نشان داده است که برخی از آژانس های سود جو از بی اطلاعی مسافرین خود نهایت استفاده را کرده وبا تبلیغات پر زرق و برق و دادن اطلاعات نا درست مشتریان را به سمت خود جلب می کنند.



تعداد بازدید از این مطلب: 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود